luni, 28 decembrie 2015

Ce poți face iarna în concediu?

Am dat zilele trecute peste un articol ce recomandă idei de petrecut timpul liber în concediul de iarnă. Dintre toate, cea pe care am pus-o imediat în aplicare a fost The New Year Resolution. Pe română, lista cu obiective personale și profesionale pentru anul următor.

Am tot vrut să fac și eu propria listă în ultimii ani, dar nu am avut niciodată timp să o realizez înainte de Revelion, deoarece fie am uitat, fie am amânat-o și nu am mai scris-o deloc. Ieri am stat câteva ore să-mi întocmesc lista cu obiective pentru 2016 și sunt foarte mulțumită de mine. Vă sfătuiesc și pe voi să o faceți în aceste ultime zile din 2015 pentru a începe noul an în forță, cu obiective clare. :D


Am mai planificat pentru zilele libere rămase o ieșire la munte cu prietenii, o după-amiază de relaxare la spa și o seară la patinoar. Sună bine, nu? J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu