miercuri, 30 martie 2016

3 măşti bune pentru tenul acneic care trebuie testate

Pentru că am fost întrebată de o prietenă ce măşti de faţă îmi prepar de obicei pentru tenul meu gras, am hotărât să vă prezint şi vouă 3 dintre ele. Coşurile îmi mai dau bătăi de cap din când în când, astfel că aceste măşti sunt special destinate tenului acneic.

- mască de faţă cu iaurt si miere: se încălzeşte o lingură de miere şi se amestecă cu o lingură de iaurt natural. Se aplică pasta pe faţă, se lasă să acţioneze 10-15 minute şi se îndepărtează cu apă călduţă.
- mască de faţă cu banană şi suc de lămâie: se pisează o banană şi se amestecă cu o lingură de miere şi cu o lingură de suc de lămâie. Se lasă masca pe faţă 15 minute, după care se clăteşte cu apă călduţă.
- mască de faţă cu fulgi de ovăz: se toarnă 1/4 cană de apă fiartă peste 1/3 cană de fulgi de ovăz şi se lasă la înmuiat 5 minute. Se toacă mărunt în blender o ceapă mare, până când devine un piure. Se adaugă ceapa peste ovăz şi se mai adaugă o jumătate de linguriţă de miere. Se lasă masca pe faţă 10 minute, după care se clăteşte cu apă călduţă.


Mie îmi fac bine aceste măşti şi vi le recomand cu drag. Mai folosesc o cremă anti-acneică pe care am descoperit-o recent şi aştept să văd rezultatele. Dacă vreţi să citiţi mai multe despre tenul acneic şi despre principalele reguli de îngrijire a lui, vă recomand şi articolul de aici. J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu