joi, 10 decembrie 2015

Părul împletit, o coafură perfectă pentru Revelion

Fie că petrecem noaptea de Revelion în familie, în club cu prietenii sau într-un restaurant select cu jumătatea, trebuie să arătăm extraordinar. Pentru că încă nu știu cum să-mi coafez părul, am căutat pe internet tot felul de idei și sfaturi de la stiliști. Care sunt coafurile în tendințe, culorile ce se vor purta la anul etc. Cel mai mult mi-au plăcut împletiturile. Fie că este împletit în coadă de pește și purtat într-o parte sau strâns într-un coc, părul coafat în acest mod oferă femeilor un aer romantic și boem.

Părul împletit rămâne în tendințe și în acest an, fiind ales de mulți creatori de modă pe podiumul de defilare. Eu o să mizez pentru noaptea de Revelion pe un look ușor neglijent. Îmi voi strânge părul împletit într-un coc, la fel ca în imagine. Arată foarte bine și se potrivește ideea de minune cu ținuta aleasă. De abia aștept să încerc coafura să văd cum arată. Nu cred că voi fi dezamăgită. :P


Iată ce alte modele de coafuri, machiaj și rochii te pot inspira în alegerea ținutei perfecte pentru noaptea dintre ani. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu