joi, 21 ianuarie 2016

Mască de față cu lapte și măr pentru tenul cu riduri

Odată cu înaintarea în vârstă, apariția ridurilor devine coșmarul fiecărei femei. Începe căutarea și utilizarea celor mai bune creme de față antirid și așteptarea rezultatelor vizibile pe piele, dacă pot să mă exprim așa. Eu una sper să am tenul la fel ca mama mea când voi ajunge la vârsta ei. La peste 50 de ani, mama are doar mici riduri în jurul ochilor. Ce creme folosește pentru a avea fața aceasta? Lăptișor de matcă pentru hidratare și măști de față cu miere. Ea m-a învățat să îmi fac un obicei din a aplica o dată pe săptămână o mască de față.

Măștile homemade sunt cel mai ușor și natural mod de a îți îngriji pielea feței, deoarece majoritatea ingredientelor le ai deja în frigider, iar substanțele nutritive din ele au rezultate minunate asupra pielii. În articolul de azi îți prezint una dintre măștile pe care mama le folosește pentru a preveni apariția ridurilor și a le estompa pe cele deja existente: mască de față cu lapte și măr. Pentru a o prepara ai nevoie de o jumătate de măr, puțin lapte, câteva picături de ulei de măsline și o linguriță de miere.

Mărul se curăță de coajă și de semințe și se pune la fiert în lapte. Când este moale, se pasează și se amestecă cu uleiul de măsline și mierea (încălzită înainte). Masca se aplică pe față, gât și decolteu și se îndepărtează după jumătate de oră cu apă călduță.

Alte rețete minunate de măști de față găsești aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu